انواع عکاسی صنعتی
نوشته شده توسط : ریحانه

انواع عکاسی صنعتی

 

1 ــ عکاسی تبلیغاتی :

 

عکاسی تبلیغاتی را می توان شاخه ای از عکاسی صنعتی معرفی کرد که با هدف به نمایش گذاشتن یک کالا ، خدمات ، برند یا حتی یک فرد در تبلیغاتی مانند روزنامه ها ، مجلات ، تبلیغات چاپی ، بروشورها و... استفاده می شود . همچنین شما می توانید شاهد انواع عکس صنعتی در تبلیغات غیر چاپی قبیل  وب سایت ها ، تبلیغات دیجیتالی ، تبلیغات تلویزیونی ، بیلبوردها و... باشید .

عکاسی تبلیغاتی را می توان محبوب ترین شاخه از عکاسی صنعتی دانست که با هدف ترغیب افراد به خرید انجام می شود .

 

2 ــ عکاسی هوایی :

 

عکاسی هوایی شاخه ای از عکاسی صنعتی است که تصاویر را در ارتفاعات بالا عکاسی می کند . در این عکاسی انواع عکس صنعتی با دوربین های بسیار پیشرفته از درون هلیکوپترها ، سیستم های هوایی ، پاراشوت ، بالون و... گرفته می شوند .

 

3 ــ عکاسی معماری و نمای داخلی:

 

عکاسی معماری و نمای داخلی را می توان شاخه ای از عکاسی صنعتی دانست که به عکس برداری از ساختمان ها ، بناها ، نماهای داخلی یک خانه یا یک رستوران می پردازد .

 

4 ــ  عکاسی ماشین :

 

شاخه از عکاسی صنعتی عکاسی ماشین نام گذاری می شود . انواع عکس های صنعتی در این زمینه توسط دلال های ماشین و شرکت های ماشین سازی گرفته می شود .

 

5 ــ عکاسی غذا :

 

یک شاخه بسیار تخصصی از عکاسی صنعتی ، عکاسی غذا است .که از محبوبیت بسیار بالایی نیز برخوردار است . بنابراین در این حوزه از عکاسی صنعتی سطح تقاضا نسبت به دیگر شاخه های عکاسی صنعتی بیشتر است .

البته این نکته قابل توجه است که عکاسی غذا هنوز هم نسبت به عکاسی تبلیغاتی در رده پایین تری از تقاضا برخوردار است . در واقع عکاسی تبلیغاتی را می توان محبوب ترین نوع عکاسی صنعتی دانست .

 

6 ــ عکاسی محصول :

 

عکاسی محصول یکی از جدی ترین شاخه های عکاسی صنعتی معرفی می شود . این حوزه از عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی برای شرکت های تولیدکننده محصول بسیار پرطرفدار و جدی مطرح می شود . زیرا یک شرکت می تواند با تبلیغ کالای مورد نظر شرکت خود از طریق این عکاسی تبلیغاتی ، کالای خود را برای مشتریان تبلیغ کند و به فروش بالا برسد .

این حوزه از عکاسی صنعتی را می توان یکی از حوزه هایی دانست که توانسته با پیشرفته بالایی روبه رو باشد و به سطح بالایی از کارایی خود در عکاسی صنعتی نسبت به دیگر شاخه ها برسد .

هدف این حوزه از عکاسی تبلیغاتی ، تبلیغ ویژگی های مختلف و مزایای متفاوت کالا است . به گونه ای که گفته می شود انواع عکس صنعتی در این حوزه می تواند نمایانگر ویژگی های بی همتا یک کالا باشد .





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 10 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: